Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Το αντί του Κουράκη από τη διαιτησία


Και αυτό δεν είναι στους νέους πίνακες και αυτός αποχαιρέτησε μέσω ανακοίνωσης. Πρόκειται για τον βοηθό διαιτητή Γιάννη Κουράκη που έγραψε: «Την απόφασή του να αποσυρθεί από τη διαιτησία ανακοίνωσε ο βοηθός διαιτητή Γιάννης Κουράκης, ο οποίος έπειτα από τρία χρόνια δεν είναι στους πίνακες διαιτησίας της Super League.

Αναλυτικά η επιστολή του ρέφερι της ΕΠΣ Ηρακλείου:

«Αγαπητοί φίλοι,

Η παρούσα επιστολή σκοπό έχει να σας ενημερώσει σχετικά με την απόφασή μου να αποσυρθώ από την ενεργό δράση ως Βοηθός Διαιτητής μετά από παρουσία 13 ετών στους αγωνιστικούς χώρους, τα τρία τελευταία στην ανώτερη κατηγορία της χώρας μας.

Θα ήταν παράλειψη μου βέβαια να μην αναφερθώ σε γεγονότα τα οποία συνετέλεσαν στην έναρξη της Διαιτητικής μου διαδρομής. Ένα από αυτά ήταν όταν το 2002 είχα παρακολουθήσει έναν Έλληνα διαιτητή στο Μουντιάλ εκείνης της χρονιάς. Το επόμενο ήταν όταν το 2004 η χώρα μας κατέκτησε το Euro, σαν σήμερα 14 χρόνια πριν. Το τελευταίο ήταν η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η παιδική φιλία που είχα και διατηρώ μέχρι σήμερα με φίλο μου Διαιτητή. Τα παραπάνω με έκαναν να πάρω την απόφαση να ασχοληθώ με τον χώρο της Διαιτησίας με σκοπό να προσφέρω και εγώ τις υπηρεσίες μου απ’ το πόστο αυτό στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Μία απόφαση για την οποία νιώθω ευγνωμοσύνη για όσες όμορφες στιγμές και συγκινήσεις μου έχει προσφέρει μέχρι σήμερα η Διαιτησία.

Όλα τα ωραία όμως κάποτε τελειώνουν, αλλά οι στιγμές και οι αναμνήσεις παραμένουν. Για το λόγο αυτό έχω την ανάγκη να ευχαριστήσω αρχικά όλους τους ποδοσφαιρικούς παράγοντες του Ηρακλείου για την κατανόηση και συμπαράσταση στα πρώτα διαιτητικά μου βήματα. Χάρη σε αυτούς και των ομάδων τους εκπαιδεύτηκα και εξελίχθηκα διαιτητικά. Τις Διοικήσεις των Ε.Π.Ο., Ε.Π.Σ.Ηρακλείου, και Σ.Δ.Π.Ηρακλείου, όπως και τις Επιτροπές Διαιτησίας ΕΠΟ και ΕΠΣΗ των 13 τελευταίων ετών για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου. Ελπίζω να φάνηκα αντάξιος της εμπιστοσύνης αυτής όποτε χρειάστηκε και τους ευχαριστώ όλους για κάθε τους βοήθεια και στήριξη που μου παρείχαν. Όλους τους φίλους και συνάδελφους διαιτητές για τους αγώνες που δώσαμε μαζί σε τοπικό και εθνικό επίπεδο, τις αγωνιστικές δοκιμασίες, τα σεμινάρια, τις προπονήσεις και τις στιγμές εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων. Όλους τους καθηγητές, εκπαιδευτές και παρατηρητές διαιτησίας που με βοήθησαν με τα λόγια τους να γίνω καλύτερος διαιτητής. Όλους τους παρατηρητές αγώνων, προπονητές, ποδοσφαιριστές και αρχηγούς ομάδων για την συνεργασία και τον αλληλοσεβασμό που είχαμε στα γήπεδα.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως την οικογένεια μου και την σύζυγό μου για όλες εκείνες τις φορές που ήταν δίπλα μου χωρίς εγώ να μπορώ να είμαι. Δοξάζω τον Θεό που με κράτησε υγιή όλα αυτά τα χρόνια, εύχομαι και για τα επόμενα. Εύχομαι επίσης υγεία και τύχη σε όλους όσους αξιολογήθηκαν φέτος, όπως και στα νέα παιδιά που θα ασχοληθούν με το χώρο. Θα είμαι πάντα πρόθυμος να μοιραστώ μαζί τους συμβουλές και εμπειρίες. Τέλος, εύχομαι στα μέλη της ΚΕΔ/ΕΠΟ να πετύχουν στο δύσκολο έργο τους στην αρχή μιας νέας εποχής για την Ελληνική Διαιτησία και να τους ενημερώσω πως η θέληση να προσφέρω είναι η ίδια όπως τότε, 13 χρόνια πριν.

Το ταξίδι συνεχίζεται.

Με τιμή,

ΚΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΠΡΩΗΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ SUPERLEAGUΕ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου