Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

Κάνει τέτοια πράγματα ο Γιαννάκης;


«Η τακτική του Γιάννη Παπαδόπουλου θυμίζει γερμανική κατοχή. Αυτός ο άνθρωπος δεν λέει ποιον εκπροσωπεί αλλά είναι ξεκάθαρο πως στηρίζει την ΑΕΚ. Aπό πέρυσι, άρχισε να μου επιτίθεται. Σε έναν αγώνα της Εθνικής στο ΟΑΚΑ μου όρμηξε και με χτύπησε και στην συνέχεια στο τελικό ΑΕΚ-ΠΑΟΚ, ενώ καθόμουν με τον 12χρονο γιο μου, φρόντισε να κάτσει κοντά σε εμάς και μας έκανε χειρονομίες. Oλα αυτά όχι μόνο τα έχω καταγγείλει αλλά έχω κάνει και μήνυση στον Παπαδόπουλο γιατί πέρυσι το Πάσχα με πήρε τηλέφωνο και απείλησε πως θα με βάλει σε αναπηρικό καροτσάκι και θα με θάψει!»
Αυτά είπε και σήμερα σε ραδιόφωνο ο Σακελλάρης από την ΕΠΣ Φθιώτιδας! Αν δεν είναι αλήθεια θα αντιδράσει η ΑΕΚ και ο Γιαννάκης. Πιστεύει κανείς ότι δεν είναι αλήθεια; Ο Σακελλάρης βέβαια είπε ότι και οι αστυνομικοί που ήταν εκεί προχθές, απλά παρακολουθούσαν!  Έχει πλάκα και αυτό να είναι αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου