Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

«Σκότωσαν στο ξύλο το παιδί μου και ο Αυγενάκης πήγε στην ΕΠΟ υπέρ του Ηροδότου…»


Ο Αυγενάκης που τώρα κόπτεται για τη βία στο ποδόσφαιρο, τον Κατσούλη που σκοτώθηκε στο Ηράκλειο τον θυμάται; Βεβαίως! Αυτός ο ίδιος πήγε να υπερασπιστεί τον Ηρόδοτο, οπαδοί του οποίου πρωταγωνίστησαν στη δολοφονία.

Ο Βασίλης Κατσούλης, πατέρας του δολοφονηθέντος φιλάθλου, είπε σήμερα στον Arena 89,4: «Υπάρχει φωτογραφία, που εμφανίζεται ο κ. Αυγενάκης μπροστά στην ΕΠΟ, με τον τότε Πρόεδρο και τον τότε Γενικό Αρχηγό της ομάδας του Ηροδότου, λίγες μέρες μετά το θάνατο του παιδιού μας. Του έχω κάνει επίσημα το ερώτημα: Με ποια ιδιότητα πήγαινε εκεί και συμπαρίστανται στους ανθρώπους του Ηροδότου; Δεν με έχει απαντήσει ποτέ. Αν πήγε σαν Βουλευτής Ηρακλείου, να καταθέσει στην ΕΠΟ, πως δεν έγινε τίποτε, τότε εντάξει. Αυτή η υπόθεση δεν είναι τωρινή. Έγινε για πρώτη φορά η αναφορά μου τότε που έγιναν τα επεισόδια με τον Πρόεδρο του ΠΑΟΚ στο ματς με την ΑΕΚ. Είχαν βγει τότε όλες οι… παρθένες της Νέας Δημοκρατίας, πως ο ΣΥΡΙΖΑ καλύπτει τον Σαββίδη. Δεν το άντεξα τότε. Βγήκα και τους έδειξα την φωτογραφία αυτή με τον Αυγενάκη.

Η ανοιχτή επιστολή που έστειλα στον κ. Αυγενάκη, ερωτά τον Υφυπουργό:

1. Με ποια ιδιότητα συνοδεύσατε τον Πρόεδρο και τον Γεν. Αρχηγό του Ηροδότου, στα γραφεία της ΕΠΟ, λίγες ημέρες μετά τον θάνατο του παιδιού μας; Ήταν αυτή η παρέμβαση, κατά της βίας;

2. Η απορία σας προς τον τότε Υπουργό, μετά την απόφαση για αφαίρεση 15 βαθμών στον Ηρόδοτο, ήταν πράξη κατά της βίας;

3. Με τον συνυποψήφιό σας κ. Τζώρτζογλου, τον Νοέμβριο του 2014, οργανώσατε συνέδριο κατά της βίας, που κατέληξε να είναι υπέρ της απαλλαγής του Ηροδότου. Είναι αυτό, πράξη κατά της βίας;

4. Επειδή σαν παράταξη δηλώνετε πως θα φέρετε την τάξη, όταν δολοφονήθηκε το παιδί μας, ήσασταν πάλι κυβέρνηση, είστε τελικά ικανοποιημένοι με τα μέτρα που έλαβε τότε η Αστυνομία για να αποτρέψει την δολοφονία και να διαλευκάνει την υπόθεση;

Αυτές ήταν οι ερωτήσεις μου στην επιστολή. Εγώ καμένος είμαι ούτως ή άλλως και δεν έχω αυταπάτες. Είναι φανερό γιατί κράτησε αυτή τη στάση ο κ. Αυγενάκης. Κράτησε τη στάση για να χαϊδέψει αυτιά, να έχει ένα εκλογικό ακροατήριο κτλ. Ο πολιτικαντισμός αυτός, όχι γιατί έχω χάσει το παιδί μου, αλλά μου είναι απεχθής. Είμαι μόνος μου, εναντίον όλων. Το εννοώ αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου