Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Κυριάκος Θωμαϊδης και Παπαδόπουλος συναντήθηκαν με τον Κούγια!


Διαβάστε  και αυτό για να αντιληφθείτε πώς λειτουργεί το σύστημα και τι σχέσεις έχουν αναπτυχθεί γύρω από την ΑΕΚ που ήθελε να δείχνει διαφορετική:

«Στον «FAIR PLAY FM 96,1» φιλοξενήθηκε o πρόεδρος της Λάρισας Αλέξης Κούγιας ο οποίος προχώρησε σε νέες αποκαλύψεις, καταγγέλλοντας σκευωρία κατά του Ιβάν Σαββίδη και του ΠΑΟΚ! Αναλυτικά είπε:
“Τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Εγώ ήμουν στον Άρειο Πάγο χθες. Στην διαδρομή μου από τον Άρειο Πάγο μέχρι το εφετείο που είναι περίπου εκατό μέτρα μου τηλεφώνησε ο Κυριάκος Θωμαΐδης και μου λέει ‘σε είδα να περνάς, είμαι στο εφετείο και ξεκινά η δίκη του Noor 1. Παρακολουθώ την δίκη θέλω να σε δω’.
Δώσαμε λοιπόν ραντεβού στο διάλλειμα της δίκης μου. Σε ένα καφέ που είναι απέναντι από την είσοδο του εφετείου. Εγώ πηγαίνω εκεί και με προσκαλεί ο συνάδελφος ο Τάκης Μιχαλώλιας. Ο οποίος είχε βρεθεί εκεί για μια δική του υπόθεση και μάλιστα μετά από λίγο ήρθε και ο Χρήστος Καλογρίτσας. Την ώρα που καθόμαστε όλοι μαζί έρχεται ο κύριος Θωμαΐδης.
Την ώρα που μας χαιρετάει ο Καλογρίτσας φεύγει, έρχεται και ο Γιάννης Παπαδόπουλος , που είναι αδερφικός φίλος με τον Θωμαΐδη. Και μάλιστα, κατά την δική μου κρίση, είναι αυτός που έδινε τις πληροφορίες στον Θωμαΐδη για το Noor 1. Γιατί έχει άμεση σχέση με τον Χρηστοφορίδη. Το ξέρω αυτό γιατί τον έχω συναντήσει και εγώ. Και έχει άμεση σχέση με την εταιρία Advance που είναι του αδελφικού του φίλου του Τσακατούρα.
Έρχεται, λοιπόν, ο Παπαδόπουλος που έχω να μιλήσω μαζί του πάνω από έναν χρόνο. Από τότε που είχα το επεισόδιο με τον Μελισσανίδη όταν με χτύπησαν οι ‘μπράβοι’. Μου λέει ‘θες να με βάλεις φυλακή, εγώ έχω οικογένεια’. Εγώ του λέω ότι ‘δεν θέλω να σε βάλω φυλακή, εσύ να μου πεις με ποιο δικαίωμα έχεις αναλάβει αυτό το ρόλο με τις Ενώσεις και όλα αυτά που κάνεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Με ποιο δικαίωμα συνεχίζεις να κάνεις αυτά που κάνεις όταν εγώ έχω σώσει τη ζωή σου’.
Μου λέει ότι ‘εγώ δεν έχω κάνει τίποτα’. Τότε και ο Θωμαΐδης και ο Παπαδόπουλος μου λένε ‘ρε Αλέξη είσαι βέβαιος ότι στο τηλέφωνο ήταν η φωνή του Γιάννη΄. Λέω ‘με συγχωρείς παρά πολύ, άλλα αυτό το τηλέφωνο δεν ανήκει στο Γιάννη Παπαδόπουλο;’. Και οι δυο μου λένε ότι ‘ναι είναι το τηλέφωνο του Γιάννη, αλλά δεν ήταν ο Γιάννης. Λέω ότι ξέρω την φωνή του Γιάννη και μάλιστα θυμάμαι την στιχομυθία στο τηλέφωνο. Ήταν η εξής… «εμένα δεν με ξέρεις, άλλα ψάξου για το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της Ξάνθης’ και μετά έκλεισε το τηλέφωνο. Μου λένε λοιπόν ότι ήταν η φωνή του Αντρέα Δημητρίου ενός Κύπριου μάνατζερ. Ενώ συμβαίνουν όλα αυτά μου λέει ‘να πάρουμε τον Δημήτριου να τον ακούσεις’. Μπροστά στον Μιχαλώλια και στον Θωμαΐδη. Μάλιστα και ο Θωμαΐδης μου είπε ότι δεν είναι ο Παπαδόπουλος. Παίρνουμε λοιπόν τον Δημητρίου και καταλαβαίνω ότι είναι αυτός. Άλλα τους λέω ότι ‘ο άλλος που με πήρε ήταν ο Παπαδόπουλος’.
Και μου λέει ‘εσύ είσαι έξυπνος άνθρωπος κι εγώ σε πήρα για να σε προφυλάξω. Τον διαιτητή τον… έστησε ο Σαββίδης και ότι ο Σαββίδης έχει αγοράσει την Ξάνθη. Εάν πας στην Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού και ζητήσεις το μετοχολόγιο της Ξάνθης, θα δεις ότι η ομάδα ανήκε σε μια εταιρία του Πανώπουλου και τώρα δεν ανήκει σ’ αυτή την εταιρία’.
Του απαντώ ‘δεν έχω δουλειά να το κάνω αυτό, αλλά πες μου πού θέλεις να καταλήξεις;’. Με ρωτάει εάν ξέρω τον Τάρτη και λέω ναι. Με ρωτάει τι ομάδα είναι ο Τάρτης. Και του λέω ότι είναι άρρωστος οπαδός του ΠΑΟΚ και έχει σχέση με τον Λάμπρου. Ο Λάμπρου μου λέει είναι το παιδί του Παπακωνσταντίνου στην Εύβοια και είναι αδελφικός φίλος του Τάρτη και να ψαχτείς εκεί.
Του λέω ότι πήρα τον Τάρτη το βράδυ για να μάθω για τον Λάμπρου. Και έμαθα ότι ο Λάμπρου είναι τυπικά στην Εύβοια, ενώ μένει στην Αθήνα. Και μου είπε ότι ο Παπακωνσταντίνου τον σιχαίνεται σαν άνθρωπο. Εγώ λέω ότι η Ξάνθη πρέπει να ενεργοποιηθεί και να πάρει θέση, το ίδιο και ο ΠΑΟΚ με μάρτυρα εμένα. Πήγαν να δημιουργήσουν μια σκευωρία κατά του ΠΑΟΚ».
Ο Παπαδόπουλος λοιπόν πάντα μαζί με τον Κυριάκο Θωμαίδη και προσπάθησαν να πείσουν τον Κούγια ότι δεν κατάλαβε καλά!! Ο Γιαννάκης Παπαδόπουλος με την ποινή από το Κοριόπολις που είναι σε αναστολή και ο Θωμαίδης του του SKAI και του metropolis της Θεσσαλονίκης που είναι μέσα σε όλα και προσπαθεί να βοηθήσει τους φίλους του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου