Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Καλαντζής από τα δεξιά…




Όπως γράφαμε προχθές η ΝΔ μετά από όλα τα άλλα, ασχολείται και με τις εκλογές της ΕΠΟ, προσπαθώντας να στηρίξει μία εντελώς άρρωστη κατάσταση, που τυχαίνει να στηρίζει και η ΠΑΕ Ολυμπιακός!(Πολλοί δεν το πίστευαν, αλλά όλες οι κινήσεις φανερώνουν μία απίστευτη συνεργασία).

Τελικά ο πρώην βουλευτής Καβάλας Γιώργος Καλαντζής θα είναι ο υποψήφιος απέναντι στον Βαγγέλη Γραμμένο, κάτι που και ο ίδιος επιβεβαίωσε σε σάιτ της Καβάλας: «Εγώ στην πορεία μου στο χώρο έχω αποδείξει ότι δεν είμαι αντιπαναθηναϊκός, αντιολυμπιακός, αντιΑΕΚ και αντιΠΑΟΚ. Πρώτα απ’ όλα είμαι ΑΟΚ. Όλοι μας έχουμε μια οπαδική προτίμηση και δεν την κρύβουμε! Θέλω να φανώ χρήσιμος και ενδιαφέρομαι για το καλό του Ελληνικού ποδοσφαίρου».

Ο Καλαντζής που καμία σχέση δεν είχε με το χώρο των Ενώσεων και της ΕΠΟ, ξεκίνησε επαφές για να ενημερωθεί και να ενημερώσει για την υποψηφιότητά του, παρουσιάζοντας τον εαυτό του ως… ανεξάρτητο υποψήφιο.

Γίνονται και αυτά στο Ελληνικό ποδόσφαιρο… Όπου κάποιοι από τα δεξιά, τόλμησαν να κατηγορήσουν άλλους για διαπλοκή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου