Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

Έκπληξη από Λαρισαίο διαιτητή!


Είναι μία κίνηση  που δεν συνηθίζεται. Διαβάστε  μία επιστολή παραίτησης από Λαρισαίο διαιτητή που είναι πραγματικά υπόδειγμα αξιοπρέπειας.

Η επιστολή της παραίτησης του Άγη Μπουμαρσόπουλου προς την ΚΕΔ/ΕΠΟ είναι η ακόλουθη:

Προς την Λάρισα 3 Σεπτεμβρίου 2019
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
ΑΘΗΝΑ

Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε
Αξιότιμα Μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας

Με ιδιαίτερη λύπη, αλλά και περίσσεια αξιοπρέπεια, θα ήθελα με την παρούσα επιστολή μου να σας ενημερώσω για την αμετάκλητη απόφασή μου να τερματίσω την ενεργό διαιτητική μου δράση στους αγώνες των εθνικών πρωταθλημάτων, που διοργανώνονται, υπό την εποπτεία Σας, από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.

Στη ζωή μου, σαν άνθρωπος, έτσι και σαν διαιτητής ποδοσφαίρου, πάντοτε, διακατεχόμενος από την πανάρχαια και πάνσοφη ρήση: «γνώθι σαυτόν», έμαθα να έχω επίγνωση του εαυτού μου, των ικανοτήτων μου και των δυνατοτήτων μου και να γνωρίζω τα χρονικά περιθώρια εφαρμογής τους.

Στη διαιτησία ποδοσφαίρου, την οποία υπηρέτησα δεκαπέντε (15) χρόνια σε τοπικό επίπεδο και δεκατέσσερα (14) από αυτά σε εθνικό, δεν Σας κρύβω ότι υπερέβαλλα σε αισιοδοξία και προοπτική ανέλκυσης . Ίσως σ΄ αυτό συνέβαλε η «παθολογική» θα χαρακτήριζα αγάπη προς το Λειτούργημα. Υπήρξα επιλογή προηγούμενων μελών της ΚΕΔ, αλλά και δική σας, και αγωνίστηκα σαν διαιτητής σε όλες τις Εθνικές κατηγορίες του Ελληνικού ποδοσφαίρου, εκτός της κορυφαίας, αυτής της Super League,που είναι ασφαλώς ο κύριος στόχος και επιδίωξη όλων των Ελλήνων Διαιτητών ποδοσφαίρου.

Σήμερα, έχοντας πλήρη επίγνωση των όσων οι Κανονισμοί της Διαιτησίας και του Ποδοσφαίρου αναφέρουν, καθώς και όλα όσα συμβάλλουν ή αποτρέπουν την προαγωγή ενός διαιτητή στην κορυφαία κατηγορία και με δεδομένα:
α) Την ηλικία μου ( διανύω ήδη το 33ο έτος) και
β) Ότι ανήκω στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Λάρισας, η οποία εκπροσωπείται στις εθνικές κατηγορίες από ικανούς και φερέλπιδες διαιτητές, και δεν θα ήθελα η παραμονή μου να στερήσει απ’ αυτούς το δικαίωμα της διαιτητικής τους ανέλιξης.

Τα παραπάνω δεδομένα ενισχύουν τη θέση ότι σημασία είχε το «ταξίδι» και όχι ο «προορισμός» και επειδή η διαιτησία για μένα ποτέ δεν υπήρξε «επάγγελμα», αλλά χόμπι και μάλιστα το κορυφαίο της ζωής μου , σας υποβάλλω την παραίτησή μου ως αξιολογημένος Διαιτητής εθνικών κατηγοριών.

Με τη δήλωση της παραίτησής μου από τη διαιτησία των Εθνικών Πρωταθλημάτων, θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της σημερινής ΚΕΔ, καθώς και αυτά της Επιτροπής των προηγούμενων ετών, που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, αξιολογώντας με στις Εθνικές κατηγορίες του Ελληνικού Ποδοσφαίρου, απλά και μόνο γιατί μου πρόσφεραν τη δυνατότητα για ένα πανέμορφο ταξίδι 14 ετών !

Θα ήταν παράλειψή μου, αν δεν απηύθυνα ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στη σημερινή διοίκηση της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Λάρισας για τη στήριξη και συμπαράσταση που μου παρείχε κατά τη διαιτητική μου διαδρομή στις Εθνικές κατηγορίες. Ο τρόπος που λειτουργεί η σημερινή διοίκηση της Ένωσής μας υπέρ των διαιτητών είναι πρωτόγνωρος και ευεργετικός γι΄ αυτούς. Θα συνεχίσω να προσφέρω τις διαιτητικές μου υπηρεσίες στα τοπικά πρωταθλήματα, μέσα από τα οποία αναδείχθηκα ως διαιτητής, γιατί στα σωματεία αυτά και στους εκπροσώπους τους οφείλω απέραντη ευγνωμοσύνη, για τον απλούστατο λόγο ότι πάντα δικαιολογούσαν τα αναπόφευκτα λάθη μου!

Με περίσσιο Σεβασμό προς όλους
ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ ΜΠΟΥΜΑΡΣΟΠΟΥΛΟΣ
Διαιτητής Ποδοσφαίρου της Ε.Π.Σ. Λάρισας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου