Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Ο Περέιρα και τα κριτήριά του για τους πίνακες διαιτητών



Οι δηλώσεις του νέου προέδρου της ΚΕΔ έδωσαν ένα πρώτο στίγμα για το πώς σκέφτεται να λειτουργήσει τη διαιτησία στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Ο Πορτογάλος αποκάλυψε ότι η σημαντική ανακοίνωση για τους νέους πίνακες θα γίνει μέσα στο επόμενο διήμερο!

Πιο αναλυτικά: «Οι πίνακες θα βγουν ως τις 10 Αυγούστου. Γνώρισα 375 άτομα. Σύμφωνα με τα τεστ και τα βιογραφικά τους θα επιλέγουν οι άνθρωποι που θα μπουν στους πίνακες. Το διάστημα 21-25 Αυγούστου θα αξιολογηθούν οι διαιτητές. Για τον καταρτισμό θα ληφθούν όλα τα δεδομένα υπόψιν. Το βιογραφικό, η ετοιμότητά, τα τεστ. Έχω δει πολλά βίντεο από διαιτητές τις τελευταίες μέρες», τόνισε.

Για το… λόγο που θα έχουν οι συνεργάτες του στις αποφάσεις και τους ορισμούς, τόνισε: «Είμαστε ομάδα η οποία έχει έναν ηγέτη. Εγώ θα είμαι υπεύθυνος για τις τελικές αποφάσεις», ανέφερε ο Πορτογάλος παλαίμαχος ρέφερι.

Ερωτηθείς πώς θα αντιμετωπίσει τους διαιτητές που διώκονται, απάντησε: «Τα κριτήρια θα είναι σαφή και συνεπή για όλους. Είναι πολλά αυτά. Θα λειτουργήσουμε με βάση την εμπειρία και το ένστικτο μας. Είμαστε σίγουροι πως όσοι επιλεγούν θα ανταποκριθούν στον ρόλο τους και στις προσδοκίες της Super League. Δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε, δεν φοβόμαστε να εξηγήσουμε τις αποφάσεις και τις ιδέες μας».

Για το αν παρακολούθησε παιχνίδια της περασμένης σεζόν είπε: «Γνωρίζω το παρελθόν αλλά με απασχολεί το μέλλον. Είμαι σίγουρος για το μέλλον της διαιτησίας στην Ελλάδα. Γνωρίζω ήδη κάποιους διαιτητές FIFA. Επίσης έχω δει πολλά βίντεο από τους Έλληνες διαιτητές στο πρωτάθλημα. Είμαι βέβαιος ότι οι αποφάσεις θα είναι οι καλύτερες για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν πιστεύω ότι πρέπει όλοι να συμφωνούν μαζί μου αλλά σημαντικότερο είναι η νίκη για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Να έχουμε σταθερότητα στο πρωτάθλημα και μια γαλήνη και ηρεμία».

Όσο για το ρόλο που ανέλαβε, είπε: «Είναι τιμή για μένα που με διάλεξε η FIFA να αναλάβω αυτό το σημαντικό ρόλο στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα. Θα προσπαθήσω να θέσω μια ισχυρή βάση στη διαιτησία ώστε να λειτουργήσει πιο σωστά. Θα ακολουθήσουμε τη δομή της διαιτησίας όπως αυτή διαμορφώνεται από τη FIFA και την UEFA. Θα μένω εδώ εγώ και η οικογένεια μου και δεσμεύομαι ότι θα είμαι παρών. Θέλω να σας επιβεβαιώσω ότι οι αποφάσεις θα είναι ανεξάρτητες και θα είμαι αποκλειστικά υπεύθυνος. Φυσικά δεν αγνοούμε το παρελθόν αλλά θα εστιάσουμε στο μέλλον. Γνωρίζω ότι είναι ευαίσθητο θέμα οι ορισμοί αλλά από την εμπειρία μου μπορώ να πω ότι θα σας κάνουν. Ο δεύτερος άξονας είναι αυτός της εκπαίδευσης από όλες τις ηλικίες για όλους του διαιτητές σε όλη την ώρα. Θα συνεργαστούμε με όλα τα εμπλεκόμενα μέλη, με τις ΕΠΣ έτσι ώστε να έχουμε τη σωστότερη δομή για τη διαιτησία. Θέλουμε να έχουμε μια ανοιχτή σχέση με όλους με τις ΕΠΣ αλλά και με τα media που έχουν».

Για την εποπτεία της FIFA είπε: «Η επιτροπή παρακολούθησης θα παρουσιαστεί μετά τις εκλογές. Θα είναι παρούσα να εποπτεύει τις διαδικασίες. Σκοπός είναι να ελέγχεται και να μη γίνεται κατάργηση της εξουσίας. Η FIFA θα είναι εδώ να βοηθήσει ώστε να υπάρχει μια γενικότερη στρατηγική».

Μιλώντας για την πιθανή στοχοποίηση διαιτητών τόνισε: «Δεχόμαστε λάθη από τους διαιτητές στον αγωνιστικό χώρο. Όλοι κάνουν λάθη. Δεν δεχόμαστε λάθη έξω από τον αγωνιστικό χώρο. Η συμπεριφορά τους δηλαδή να μην αρμόζει σε έναν διαιτητή. Όλοι πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη των πράξεων τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου