Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Όλοι συμφωνούν: Υποβιβασμός για τον Ολυμπιακό



Οι αποκαλύψεις για όσα φοβερά και τρομερά έγιναν στον αγώνα Ολυμπιακός-Πλατανιάς συνεχίζονται. Όσο και αν πολλοί προσπαθούν να υποβαθμίσουν το θέμα, αυτά που καταγγέλθηκαν είναι πρωτοφανή και θα απασχολήσουν ιδιαίτερα από αύριο που εκδικάζεται η υπόθεση στην Πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ.

Μετά και από τις πρώτες καταθέσεις που αποκαλύφθηκαν από το sdna, όλοι συμφωνούν στο ότι για τέτοιου είδους περιστατικά που πρώτη φορά καταγγέλλονται στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και στην SuperLeague, η απειλή του υποβιβασμού για τον Ολυμπιακό είναι ξεκάθαρη και απόλυτα πραγματική.

Πώς αλλιώς μπορεί να τιμωρηθεί ομάδα όταν για ανθρώπους τους καταγγέλλονται (μεταξύ άλλων) τα παρακάτω:

Πρώτος μάρτυρας-ποδοσφαιριστής: «…Εμένα προσωπικά με τράβηξε κάποιο άτομο που δεν γνωρίζω και με χτύπησε με μπουνιές στα πλευρά. Με άφησε ακριβώς έξω από τα αποδυτήρια της ομάδας μου και μπήκα μέσα.
Στη συνέχεια καθώς μεσολαβεί ένα μικρό κομμάτι χώρου προκειμένου να εισέλθω στην αίθουσα των αποδυτηρίων υπήρχαν ακόμη άτομα έξω από αυτά στο χώρο εκείνο και άρχισαν πάλι να με κλωτσάνε και να με σπρώχνουν καθώς προσπαθούσα να μπω στα αποδυτήρια. Το ίδιο συνέβη και σε παίχτες της ομάδας μου, χωρίς να καταφέρω να δω ποιοι είναι στην προσπάθειά μου να μπω και να προστατευτώ μέσα στα αποδυτήρια. Λίγο πριν μπω βλέπω άτομο της ομάδας μου πεσμένο στο έδαφος και στην προσπάθειά μου να τον βοηθήσω, κάποια άτομα που δεν γνωρίζω με έπιασαν, και πριν φτάσω στο πεσμένο στο έδαφος άτομο, με πέταξαν πίσω στο πάτωμα. Εκείνη την στιγμή συμπαίκτης μου στην προσπάθειά του να με βοηθήσει μαζί με άλλα μέλη της ομάδας, δέχτηκαν απειλές και χτυπήματα, στο τέλος όμως σηκώθηκα και κατάφερα να μπω στα αποδυτήρια».

Δεύτερος μάρτυρας: «…Στο ημίχρονο μέσα στη φθσούνα ένας άνδρας περίπου πενήντα με εξήντα ετών φορώντας γκρι φόρμες του Ολυμπιακού, ήρθε κοντά μου και με έπιασε από το λαιμό λέγοντάς μου “πήγαινε μέσα μαλάκα” και μετά με πέταξε. Την ώρα που με κράταγε αυτός από το λαιμό ήρθε άλλο ένα άτομο και με έσπρωξε δυνατά δείχνοντας μου τις γροθιές του σαν να ήθελε να παλέψουμε. Τότε ήρθε και η ομάδα από πίσω μας, και όλοι μαζί και με τους παίχτες του Ολυμπιακού καταφέραμε να μπούμε στον προθάλαμο των αποδυτηρίων. Εκεί είδα, το γυμναστή της ομάδας να τον τραβάει κάποιος από τα ρούχα, την μπλούζα, για να τον ρίξει κάτω. Ακούσαμε τότε μία φωνή από πίσω να μας λέει να μπούμε γρήγορα στα αποδυτήρια. Άφησαν τον γυμναστή και όλοι μπήκαμε μέσα».

Τρίτος μάρτυρας: «…Όταν βγήκα έξω από τα αποδυτήρια, λίγο πριν τον διάδρομο, υπήρχε σύρραξη μεταξύ κάποιων ανδρών (7-10 άνδρες, οι οποίοι φορούσαν πολιτικά και δεν είχαν κανένα διακριτικό) και των συμπαικτών μου και γενικότερα όσων βρισκόντουσαν στο σημείο από την ομάδα μου. Τα άτομα αυτά προσπάθησαν να επιτεθούν στους συμπαίκτες μου ενώ στην μέση βρισκόταν ένας αστυνομικός ο οποίος προσπαθούσε να χωρίσει τα άτομα. Εν τω μεταξύ είδα τον γυμναστή της ομάδας μου να πέφτει κάτω στο έδαφος από το χτύπημα που δέχτηκε. Από ότι ενημερώθηκα αργότερα, χτυπήθηκαν ακόμα δύο συμπαίκτες μου».

1 σχόλιο:

  1. Δεν είναι για να τηρηθεί ο νόμος τώρα, γιατί είναι καινούριος, κατηγορούμενος ο Ολυμπιακός και δεν έχουν αλλάξει οι δικαστές οι εισαγγελείς κι απ' ότι ξέρουμε είναι οπαδοί του γαύρου και δεν θα γίνει τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή