Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Εξέθεσαν Γκαρσία για το θέατρο



Πάνω από τρεις ώρες κράτησε η εκδίκαση της υπόθεσης του αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός απόψε στο Πρωτοβάθμιο Δικαιοδοτικό όργανο της superleague. Ο ΠΑΟΚ είχε τρεις μάρτυρες για να στηρίξει τις θέσεις του και κυρίως το κομμάτι του τραυματισμού Γκαρσία που πραγματικά δεν έπεισε κανέναν στην Ελλάδα.

Ο καρδιοχειρουργός  Βασίλης Χαλβατζούλης που ήταν και αντιπρόεδρος στο Διαβαλκανικό τόνισε:

«Την Κυριακή ήμουν με τα παιδιά μου από τις 6 στο γήπεδο. Πίσω από τον πάγκο του Ολυμπιακού. Είναι ευκαιρία να γράψετε ιστορία στο ποδόσφαιρο κυρία πρόεδρε, από εσάς θα ξεκινήσουν όλα.

Σε 15 μέτρα από το κάθισμα που ήμουν. Υπήρχαν κάποια χαρτιά υγείας και ορισμένα ρολά. Αυτό ήταν χαρτί ταμειακής. Το έριξε στον αέρα, έκανε την καμπύλη του και έπεσε ξυστά με το πρόσωπο του Γκαρσία, στην πίσω πλευρά. Την ώρα που έπεφτε, το χαρτί, πέρασε ξυστά από την αριστερή του πλευρά. Εβαλε το χέρι του στο πρόσωπο και μετά έπεσε στα γόνατα. Αυτή είναι η άποψη μου. Δεν μπορούσα να τον δω από τα 30 μέτρα που ήμουν.

Δεν τον είδα όταν έφυγε από το νοσοκομείο. Άφησα τα παιδια μου στο γήπεδο και πήγα στο νοσοκομείο, ήμουν συνεργάτης του Διαβαλκανικού για 10 χρόνια. Εκεί είδα τον Γκαρθία, δεν είχε τίποτα. Βγήκε σε μία πολυθρόνα, τον έσπρωχνε ο γιατρός, δεν υπήρχε τραυματισμός, τον είδα σε απόσταση 20 εκατοστών, δεν είχε τραύμα.

Ενα χάρτινο αντικείμενο δεν μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό.

Δεν μπορεί το χαρτί να χτυπήσει από αριστερά και να χτυπήσει εκεί. Δεν μπορεί από τη μία πλευρά να πάει στην άλλη. Αυτός ο τραυματισμός είναι από δάγκωμα».

Ματθαίος Τσούγκας (συνταξιούχος ιατροδικαστής): «Εχω πολλές αντιρρήσεις, δεν συμφωνώ με την ιατροδικαστική . Αυτά που είπε ο Γκαρθία έρχονται σε αντίθεση με την χειρουργική εκτίμηση από το Διαβαλκανικό.

Η χειρουργική εκτίμηση κάνει λόγο για θλαστικό τραύμα, όχι για οίδημα. Οι ακτινογραφίες κρανίου, εγκεφάλου είναι καθαρές. Δεν υπάρχει εγκεφαλική διάσειση.

Δεν αποδέχομαι τον τραυματισμό από το ρολό, όταν πέφτει το αντικείμενο έχει δύο δυνατές δράσεις, μία προς τα κάτω και μία προς τα πίσω. Δεν ήταν δυνατόν να προκληθεί ήπιος ευθειασμός όπως υπέγραψε η ιατροδικαστής. Μπορεί να προκληθεί και από κακή στάση του σώματος. Ο κύριος Γκαρθία στην φωτογραφία που είχα, βρέθηκε με κολάρο. Κολάρο με ήπιο ευθειασμό δεν μπαίνει, δεν ξέρω για ποιόν λόγο του το φόρεσαν.

Εχει πιο πολύ χαρακτηριστικό δείγμα από κυνόδοντα παρά από χαρτί. Πιθανόν να είναι και δάγκωμα. Το οίδημα μπορεί να είναι από δάγκωμα, μπορεί και από μία κάκωση μεταγενέστερη. Επρεπε πρώτα να κάνει μία μελανιά εξωτερικά στο δέρμα και αντίστοιχη εσωτερικά. Εγώ απορώ με τη φωτογραφία αυτή. Έχει δύο χτυπήματα. Ο τραυματισμός του ήταν μία ασήμαντη βλάβη. Έπρεπε να γίνει τουλάχιστον μία μελανιά. Το ότι πονάει η αυχενική μοίρα, δεν φαίνεται από καμία εξέταση. Το λέει ο μάρτυρας, δεν φαίνεται πουθενά».

Αθανάσιος Σωτηράκης (εθελοντής διασώστης): «Το περιστατικό έγινε στα δύο μέτρα από μένα. Ήμουν σαν τραυματιοφορέας, στον αγωνιστικό χώρο. Το αντιλήφθηκα όταν έβαλε το χέρι του στο πρόσωπο. Έδωσα εντολή στον διασώστη να ανοίξει το φαρμακείο. Ακουσα κάποιον από δεξιά μου να του λέει να μείνει κάτω, να μείνει κάτω. Την ώρα που πέρασα από μπροστά του, τον είδα σκυμμένο. Τον είδα να κρατάει το μάτι του, και είπα να κάτσει στο φορείο που είχα.

Δεν ήξερα ποιος χτύπησε, φορούσαν όλοι μαύρα. Δεν μπορούσα να καταλάβω αν ο χτυπημένος ήταν του ΠΑΟΚ ή του Ολυμπιακού. Φορούσαν μαύρα μπουφάν. Κρατούσε το πρόσωπο του και δεν μπορούσα να δω καθαρά. Σηκώθηκε και περπάτησε κανονικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου