Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Απίστευτη μήνυση για δωροδοκία!



Ο κακός χαμός γίνεται! Διαβάστε τι κατέθεσε ο Στηβ Κακέτσης για τον Κούγια και τον εκδότη των παραπολιτικών Γιάννη Κουρτάκη και θα καταλάβετε:

Το zougla.gr αναφέρει: «Μήνυση-κόλαφο σε βάρος του δικηγόρου Αλέξη Κούγια αλλά και του εκδότη των «Παραπολιτικών» Γιάννη Κουρτάκη κατέθεσε πριν από μερικές ημέρες ο επιχειρηματίας Στηβ Κακέτσης.
Ο επιχειρηματίας κατηγορεί τον δικηγόρο ότι υπέκλεψε ιδιωτική τους συζήτηση, προκειμένου να ισχυριστεί -μέσω αυτής- ότι βρίσκεται σε εξέλιξη σκευωρία εναντίον του επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη.
Όπως αναφέρεται στη μηνυτήρια αναφορά: «Ο Αλέξης Κούγιας γνώριζε ότι η συνομιλία μου μαζί του έγινε λόγω της ιδιότητάς του ως πληρεξουσίου δικηγόρου μου».
Μάλιστα, ο κ. Κακέτσης κάνει λόγο για προσπάθεια δωροδοκίας του σε περίπτωση που αποδεχόταν να καταθέσει στον εισαγγελέα ενοχοποιώντας τρίτα πρόσωπα.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό απόσπασμα: «Η συναισθηματική μου κατάσταση ήταν τραγική, όχι μόνο λόγω της έξωσής μου, αλλά και της απειλής ότι αυτή θα δημοσιοποιηθεί από τα ΜΜΕ του Γιάννη Κουρτάκη και του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, οι οποίοι σε περίπτωση που αποδεχόμουν να καταθέσω ενώπιον του κ. Εισαγγελέα Εφετών Πειραιώς, ενοχοποιώντας τρίτα πρόσωπα, θα μου έδιναν πλούσια ανταμοιβή άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ και θα έσωζαν έτσι την περιουσία μου».

Δείτε εδώ και τη μήνυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου