Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

H συγνώμη Μητσοτάκη για τον ΠΑΟΚ



Ερώτηση, στην επίσημη συνέντευξη Τύπου, δέχθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για την ένταση που υπάρχει μεταξύ του ιδίου και του ΠΑΟΚ. Ο αρχηγός της ΝΔ απάντησε και μεταξύ άλλων ζήτησε συγνώμη για κάτι που είπε.

Αρχικά η ερώτηση ήταν:

- Φίλοι του ΠΑΟΚ και της ΝΔ μου θέτουν ερώτημα. Είναι λαοφιλές σωματείο ο ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη, αλλά υποστηρίζουν και τη ΝΔ. Μου λένε λοιπόν, ότι λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του κυπέλλου από τον ΠΑΟΚ, κάνατε δήλωση και χαρακτηρίσατε πέτσινο το γκολ. Επίσης, χτες ευχηθήκατε καλή ευρωπαϊκή πορεία ενώ ο ΠΑΟΚ έχει αποκλειστεί και αυτό το εξέλαβαν ως ειρωνεία. Κάποιοι άλλοι λένε ότι αυτές οι δηλώσεις γίνονται γιατί ο Ιβάν Σαββίδης δήλωσε ότι ο Κ. Μητσοτάκης δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός. Με δεδομένη την αντιπαράθεση μεταξύ ΠΑΟΚ - ΟΣΦΠ που παίρνει και άλλες διαστάσεις θέλω να μου πείτε ευθέως, μήπως μιλάμε πλέον για πολιτικοποίηση του ποδοσφαίρου;

Ο Μητσοτάκης απάντησε: 

"Δεν περίμενα ότι θα δεχθώ ποδοσφαιρική ερώτηση, αλλά το ζήτημα το οποίο θέτετε είναι εύλογο. Καταρχάς σε σχέση με την χτεσινή αναφορά πράγματι έκανα λάθος.Ήταν λάθος διατύπωση. Έμεινα στο πρώτο παιχνίδι που είχε κερδίσει και ζητώ συγγνώμη από τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Δεν είχα καμία ειρωνική διάθεση απέναντι σε μια τόσο ιστορική και σημαντική ομάδα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Είμαι φίλαθλος. Θα ήταν καλό να έχουμε καλό και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα για να υπάρχει και ενδιαφέρον για τους φιλάθλους.

Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν επιχειρηματία, όταν περιορίζεται στην επιχειρηματική του δράση. Έχω πρόβλημα όταν ξεκινάνε να αγοράζουν ΜΜΕ για να υπερασπιστούν τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα.
Στην Ελλάδα την οποία οραματίζομαι κανείς επιχειρηματίας δεν πρέπει να αισθάνεται ότι πρέπει να απολαμβάνει κάποια προστασία είτε πολιτική είτε μιντιακή. Δε θέλουμε τέτοια επιχειρηματική δράση στη χώρα μας.

Αν είναι νόμιμος κάποιος δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Αν είναι παράνομος δε θα κάνει δουλειά στη χώρα μας.

Δεν πολιτικοποίησα εγώ τη συζήτηση. Σας προσδιόρισα με απόλυτη σαφήνεια το πλαίσιο με το οποίο θα κινηθώ.

Δεν έχω πρόβλημα με τον ΠΑΟΚ και με καμιά άλλη ομάδα. Είμαι φίλαθλος, μου αρέσει το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ. Η ευχή μου είναι το ελληνικό πρωτάθλημα να προσελκύσει και πάλι οικογένειες στο γήπεδο χωρίς να φοβούνται. Το ποδόσφαιρο είναι γιορτή και οικογενειακή δραστηριότητα. Δεν είμαστε σε αυτό το σημείο στην Ελλάδα. Μακάρι όλοι οι παράγοντες του ποδοσφαίρου να συνεργαστούν προς αυτή την κατεύθυνση".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου